NWN2: Geplante Änderungen für Patch 1.12 (Update)
Geschrieben von Michael am 13.01.2008 um 16:26Wie Rob McGinnis im offiziellen Blog geschrieben hat, gibt es ein paar Änderungen für den kommenden Patch 1.12. Ein paar Fixes haben bereits die erste Testphase hinter sich, einige sind auf einen späteren Patch verschoben worden, aber es sind auch Neue hinzugekommen, die dann auch mit diesem Patch behoben sein sollen.
1.12 Patch Goals (Jan. 11, 2008)
Änderungen, die die ersten Test bereits passiert haben
- Fix the issue where swapping spells on level-up makes characters invalid. (Fixed as of 1/11).
- Eliminate the item identification price discrepancies between the toolset and the price displayed in-game. (Fixed as of 1/11).
- Implement the UI feature to change portraits in-game.(Implemented as of 1/11).
- Increase the dedicated server player limit to 120. (Fixed as of 1/11 - Player limit will be 96).
- Implement stealth animations for playable races. (Moved to a later Patch).
- Implement the ability to change the loot bag appearance. (Moved to a later patch).
- Natural AC is not working properly (Added to patch).
- Losing points in UMD can cause items to be destroyed (Added to patch).
- Spellcasting classes not adding together in regards to prerequisites for feats and epic spells (Added to the patch).
- Eliminate the errors caused by transitioning with familiars summoned.
- Fix the issue where the Use Magic Device skill takes priority over caster levels.
- Allow Warlocks to be able to take crafting feats.
- Eliminate area transition crashes.
- Update the Dedicated Server Creator to install NX1 files and model directories.
- Provide more detail in the Multiplayer "missing file" error message.
- Fix 75 spells.
- Make appropriate spells able to be scribed to a scroll.
- Allow Armorrulestats.2da, and other files, to be readable from hak pack in-game.
- Fix issues with Invisibility.
- Bind the player list to the P key.
- Implement multi-server portal support.
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Diese Seite enstand ursprünglich aus meinen festgehaltenen Notizen zu einem gemeisterten Spiel im Computerrollenspiel Neverwinter Nights.
Da diese auf sehr gute Resonanz gestoßen sind, dient sie nun dazu verschiedene Rollenspielerfahrungen festzuhalten.